mandag 10. januar 2011

Erik plager Spesialenheten med konspirasjonsteorier

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-oppdatering-til_10.html

Hei,

altså det om bloggen min, fra han lensmannen, det blir vel noe slags forkvaklet moralisme, i mine øyne.

Politiet skal jo oppretteholde loven.

Det er vel ikke deres jobb å opprettholde moralen?


Er han lennsmannen prest eller politi?

Vet han forskjellen på disse yrkene selv?

Dette er Svelvik, Norges nordligste sørlandsby.

Han nevner 'galge', er det noe Ku Klux Klan-trussel?


Jeg har Johanniterordenen i slekta, og mistenker at jeg har blitt kødda med av dem, og brukt som noe robot, eller noe, i alle faser av livet.

Jeg lurer på om johnitter-losjene hos Frimurerne, er noe av det samme, og de har man jo hos politiet også.


Så er det Johanitterne som tuller og er han lensmann i Svelvik på lag.

Og vil derfor ikke etterforske omsorgssvikt-sak, fordi min far flyttet ned til Humblens, og fikk en stedatter Christell Humblen, som har en halvbror på Vestlandet, Bjørn Humblen, som er nyutmeldt av Johanitterordenen.


Husk han gutten lenger ned i Vestfold, som ble slått ihjel i en lignende bygd av Svelvik/Berger, og mishandlingen foregikk over år, og ingen bryr seg selv nå, i den bygda, virker det som i avisene, untatt besteforeldrene.


Er dette som i Sør-Statene i USA, hvor alle, til og med politiet, er i noe Ku Klux Klan-greier, og hvor du helst ikke bør være utenfor denne klanen.

Min far ønsket ihvertfall å kjøpe Sørstatsflagg, til leiligheten hvor jeg bodde alene, når vi var på en helgetur til Karlstad, helt på begynnelsen av 80-tallet.


Men jeg fikk endret på det, siden han også hadde kjøpt en 'bærsje'-brun skinnjakke til meg, som jeg ikke ville ha, så hørte han på meg, da jeg sa at jeg ville heller ha Stars and Stripes, (i valget, om flagg, for de hadde bare to flagg i den butikken, som jeg så, som enten var en army eller amcar-sjappe, som var litt gjemt, eller noe).


Med hilsen

Erik Ribsskog

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar