tirsdag 25. januar 2011

Erik har snappet opp nok et skummelt rykte på Statcounter, og da må det anmeldes

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-ny-anmeldelse-til_6911.html
http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-facebook-melding-til_25.html

Hei,

jeg har et tracking-cookie-program, på min blogg, som heter StatCounter.

Der har jeg snappet opp et rykte, som virket litt troverdig, siden jeg har hørt om at det finnes en video som kalles Mette-Marit-videoen, at dette er kjent.


Som jeg har sendt om til Slottet osv., før, at Kåre Willoch og Jonna fra barne-tv, med fler, skal være med i den.

Dette nye ryktet, (som jeg har ip-adresse for), er at Mette-Marit skal ha sniffet kokain fra navlen til Tande P.


Det er brudd på narkotika-loven, mistenker jeg.

Så det synes jeg at jeg burde anmelde, som en ansvarlig samfunnsborger.

Sender kopi til Slottet i tilfelle de vil søke om unntak fra straff, siden dette involverer kongelig, og for å fortsette å oppdatere de.


Håper dette er i orden!

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Sender meg skjermbildekopi, fra StatCounter.

Mvh.

Erik Ribsskog

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar