tirsdag 4. januar 2011

Erik får grått hår og er sinna fordi ingen hjelper han

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-merker-at-jeg-blir-tulla-med-av.html


PS.

Og dere i Norge, som leser bloggen min, og som sitter å ser på at mennesker går til grunne, foran øya på dere, uten å lette en finger.

Dere er det værste rasshøl-folkeslaget i verden, vil jeg si.

Helt tafatte og idioter og innavla og det som er.

Helt lost, hele bølingen av dere.

Har faen meg ingen forståelse for demokrati eller åpenhet i samfunnet, eller folks rettigheter, eller å være humane, eller noen ting.

Det mest fascistiske folkeslaget i verdenshistorien.

Jeg skjønner at Hitler sendte masse folk til Norge, for der var alle noen jævla nazister eller fascister fra før.

Så sånn var nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Erik Ribsskog

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar