tirsdag 4. januar 2011

Anmeldelse av "trusselbrev"

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-anmeldelse-til-politiet-i_9510.html


Hei,

nå idag så fikk jeg et brev hvor noen kaller meg 'Miss Erik Ribsskog', med noe religiøse greier.

Fra noe som heter Tomorrow's World, BM Box 2345, London, WC1N 3XX


Og britene de veit det at Erik er det samme navnet som Eric.

De har til og med en film, laget av noen Monthy Pyton-folk, som heter 'Erik the Viking'.

Som er ganske kjent.


Og fotballspillere som Erik Thorstvedt og Eric Cantona, er også kjente.

Også skal dem liksom ikke skjønne at Erik er et mannsnavn?

Dette er egentlig en trussel om å kappe av meg pikken og bjellene og operere ei fitte der, eller noe.


Så det her synes jeg at dere i 'same-politiet' i Nord-Norge nesten burde gjøre noe med.

Å arrestere noen, eller noe.

Istedet for å bare sitte på baken og ikke gjøre noe.


Er det bare fjøsnisser i Norge eller?

Jeg sender dere hundrevis av anmeldelser for trakassering av Al Quaida, eller hvem det er, hver dag.

Og dere gjør ikke en dritt, dere sender ikke et eneste svar.


Dette er bare idioter som ikke sender svar.

Erik Ribsskog

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar