mandag 10. januar 2011

Erik nekter å ta et nei for et nei og sender flere morsomme klager.

Notat: Legger kun ut den seneste eposten Erik sendte. Klikk linken nedenfor for å lese alt.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-tingretten_5067.html


Hei,

altså min halvbror Axel Thomassen, sønn av min mor Karen Ribsskog og Arne Thomassen, (min tidligere stefar, som denne arve-saken er i forbindelse med).

Axel fortalte meg i påsken 2005, at han kjente en av lederne i A-gjengen, i Oslo.


Og det er vel en muslimsk gjeng, og det er vel 100.000 muslimer, eller noe, i Oslo.

Og broren min har tulla med meg på byen og sånn, og prata dritt om meg til damer jeg har møtt, for at jeg ikke skal få meg dame, eller et nummer.


Og jeg har ikke fått arv etter min mormor, Ingeborg Ribsskog, som var etter dansk adel og gamle danske konger, gjennom Løvenbalk, og som eide malerier mm., som har vært på Højriis Slott, i Danmark.


Så kanskje A-gjengen, eller noe, tuller med meg i den saken?

Og jeg får jo heller ikke advokat, av Røsjorde.

Kan det være muslimene som tuller med meg?

Derfor er jeg skeptisk, når dere sier, at jeg ikke har krav på arv.


Mvh.

Erik Ribsskog

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar