Her er det bare å lese alt. Husk å starte på nederste epost.
http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/03/jeg-sendte-en-ny-anmeldelse-til_472.html
Her er ett av Eriks svar:
Hei,
altså jeg har fått opplyst av politiet i Drammen, at jeg kan sende anmeldelse pr. e-post, hvis jeg skriver en påtalebegjæring.
Da kan ikke dere bare gå bort fra det, mener jeg.
Jeg har vært hos psykolog i Larvik, for 5-6 år siden, men det var min onkel Martin Ribsskog sitt prosjekt, for å få støtte til Moelven-brakker osv., fra Larvik kommune, som han ville at jeg skulle bo i.
Jeg var litt nedfor etter å ha overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003, og 2004, og etter at et slektsråd hvor jeg tok opp dette, ble mislykket.
Jeg ble så forsøkt myrdet, på den gården, (Løvås i Kvelde, hvor min onkel Martin Ribsskog bodde), seinere det året, (2005), og har flyktet til England.
Jeg har ikke noe med min far å gjøre, men har anmeldt han for omsorgssvikt, så at dere skal bruke han som alibi, det undrer meg.
Erik Ribsskog er Erik Ribsskog og Arne Mogan Olsen er Arne Mogan Olsen, mener jeg.
Det å blande meg og min far, det skjønner jeg meg ikke noe på.
Min nærmeste nå, må være Stiftelsen Rettferd for taperne, jeg har ingenting med slekt/familie i Norge, å gjøre.
Eventuelt min grandtante Unse Heegaard f. Trock-Jansen, i Danmark.
Jeg er norsk statsborger, og kan sende anmeldelser til Norge, ettersom jeg har forstått fra Politiet i Drammen.
Jeg er også utskrevet fra Psykisk Helsevern, og har klaget på diagnosen, (som forøvrig bare var en arbeidsdiagnose), til Psykiatrien i Vestfold.
Sender også kopi til Spesialenheten, for jeg mener at når Politiet publiserer e-post adresser, på sine nettsider, så må de også svare på e-post.
Og jeg har altså avtalt avtalt om dette for lenge siden med Politiet i Drammen, om hvordan jeg skal sende anmeldelser.
Og har hatt rettslære, så jeg vet at dere ikke da kan forrandre denne avtalen uten mitt samtykke.
Sender også om dette til andre idiotiske/mafia-byråkrater i Norge, som tuller med meg.
Slutt å være som i Stalins Sovjet!
Og slutt å skap dere, dette er bare en 'kommunist-aktig' unnskylding for at dere ikke gjør jobben deres.
Erik Ribsskog
Som navnet tilsier er dette en blogg hvor det beste fra Erik Ribsskog blir postet. Erik er som kjent en veldig aktiv blogger, så hvis man ikke har all verdens tid, kan det være litt vanskelig å få med seg alt. Med denne bloggen vil det bli lettere å følge med, og du vil alltid få med deg det beste.
Viser innlegg med etiketten Politiet i Steinkjer. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Politiet i Steinkjer. Vis alle innlegg
torsdag 10. mars 2011
onsdag 9. mars 2011
Erik sender en drapstrussel til Tante Ellen, og sender samme epost til Politiet, Høyesterett m.fl.
http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/03/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-tante-ellen_09.html
Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>, post@taperne.no, larvik.tingrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>
Ja,
du har vel hora for mye med hippiene i Oslo tenker jeg.
Og negerne dine i Sveits.
Din jævla hore, du har tatt på deg et ansvar å gi arv, og det gjør du ikke.
Du burde vært kappa opp i småbiter di forpurte fitte så jævla sur blir jeg da.
Du får håpe at du ikke møter meg igjen resten av livet, for da slutter det tror jeg.
Erik Ribsskog
Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>, post@taperne.no, larvik.tingrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>
Ja,
du har vel hora for mye med hippiene i Oslo tenker jeg.
Og negerne dine i Sveits.
Din jævla hore, du har tatt på deg et ansvar å gi arv, og det gjør du ikke.
Du burde vært kappa opp i småbiter di forpurte fitte så jævla sur blir jeg da.
Du får håpe at du ikke møter meg igjen resten av livet, for da slutter det tror jeg.
Erik Ribsskog
Abonner på:
Innlegg (Atom)