For noen dager siden truet Erik med å kjøpe seg en øks, og nå har han gjort alvor av trusselen. Noen timer senere kom politiet og plukket opp øksa. Da må det selvsagt klages litt hit og dit.
http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/03/jeg-sendte-en-e-post-til_23.html
Hi,
is it right that one can't have an axe, in ones flat, for self-defence, in the UK?
I think this sounds strange.
How are one supposed to protect oneselves from burglars etc?
My landlord, (Imperial Properties), wants to throw me out, on the street, without a possessoning-order.
I think I have the right to defend myself.
Thanks in advance for any help!
Yours sincerely,
Erik Ribsskog
---
Hi,
the Police in the UK, (four police-men), just now threatend to break down my door, and go through my house, and takes an axe, that I have in self-defence, after over-hearing I'm followed by the 'mafian'.
They must have been spying on me.
I'm really refugee from Norway.
My landlord threaten to throw me out.
I can't live on the street.
Can you please tell the UK, to stop mess with me?
Yours sincerely,
Erik Ribsskog
Som navnet tilsier er dette en blogg hvor det beste fra Erik Ribsskog blir postet. Erik er som kjent en veldig aktiv blogger, så hvis man ikke har all verdens tid, kan det være litt vanskelig å få med seg alt. Med denne bloggen vil det bli lettere å følge med, og du vil alltid få med deg det beste.
Viser innlegg med etiketten Drapstrussel. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Drapstrussel. Vis alle innlegg
onsdag 23. mars 2011
onsdag 9. mars 2011
Erik sender en drapstrussel til Tante Ellen, og sender samme epost til Politiet, Høyesterett m.fl.
http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/03/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-tante-ellen_09.html
Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>, post@taperne.no, larvik.tingrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>
Ja,
du har vel hora for mye med hippiene i Oslo tenker jeg.
Og negerne dine i Sveits.
Din jævla hore, du har tatt på deg et ansvar å gi arv, og det gjør du ikke.
Du burde vært kappa opp i småbiter di forpurte fitte så jævla sur blir jeg da.
Du får håpe at du ikke møter meg igjen resten av livet, for da slutter det tror jeg.
Erik Ribsskog
Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>, post@taperne.no, larvik.tingrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>
Ja,
du har vel hora for mye med hippiene i Oslo tenker jeg.
Og negerne dine i Sveits.
Din jævla hore, du har tatt på deg et ansvar å gi arv, og det gjør du ikke.
Du burde vært kappa opp i småbiter di forpurte fitte så jævla sur blir jeg da.
Du får håpe at du ikke møter meg igjen resten av livet, for da slutter det tror jeg.
Erik Ribsskog
Abonner på:
Innlegg (Atom)
