http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/03/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-tante-ellen_09.html
Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>, post@taperne.no, larvik.tingrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>
Ja,
du har vel hora for mye med hippiene i Oslo tenker jeg.
Og negerne dine i Sveits.
Din jævla hore, du har tatt på deg et ansvar å gi arv, og det gjør du ikke.
Du burde vært kappa opp i småbiter di forpurte fitte så jævla sur blir jeg da.
Du får håpe at du ikke møter meg igjen resten av livet, for da slutter det tror jeg.
Erik Ribsskog
Som navnet tilsier er dette en blogg hvor det beste fra Erik Ribsskog blir postet. Erik er som kjent en veldig aktiv blogger, så hvis man ikke har all verdens tid, kan det være litt vanskelig å få med seg alt. Med denne bloggen vil det bli lettere å følge med, og du vil alltid få med deg det beste.
Viser innlegg med etiketten Høyesterett. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Høyesterett. Vis alle innlegg
Abonner på:
Innlegg (Atom)