torsdag 10. mars 2011

Etter fire måneder og ca. 500 anmeldelser får Erik endelig svar fra Politiet i Steinkjer

Her er det bare å lese alt. Husk å starte på nederste epost.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/03/jeg-sendte-en-ny-anmeldelse-til_472.html

Her er ett av Eriks svar:


Hei,

altså jeg har fått opplyst av politiet i Drammen, at jeg kan sende anmeldelse pr. e-post, hvis jeg skriver en påtalebegjæring.

Da kan ikke dere bare gå bort fra det, mener jeg.



Jeg har vært hos psykolog i Larvik, for 5-6 år siden, men det var min onkel Martin Ribsskog sitt prosjekt, for å få støtte til Moelven-brakker osv., fra Larvik kommune, som han ville at jeg skulle bo i.


Jeg var litt nedfor etter å ha overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003, og 2004, og etter at et slektsråd hvor jeg tok opp dette, ble mislykket.

Jeg ble så forsøkt myrdet, på den gården, (Løvås i Kvelde, hvor min onkel Martin Ribsskog bodde), seinere det året, (2005), og har flyktet til England.


Jeg har ikke noe med min far å gjøre, men har anmeldt han for omsorgssvikt, så at dere skal bruke han som alibi, det undrer meg.

Erik Ribsskog er Erik Ribsskog og Arne Mogan Olsen er Arne Mogan Olsen, mener jeg.


Det å blande meg og min far, det skjønner jeg meg ikke noe på.

Min nærmeste nå, må være Stiftelsen Rettferd for taperne, jeg har ingenting med slekt/familie i Norge, å gjøre.

Eventuelt min grandtante Unse Heegaard f. Trock-Jansen, i Danmark.


Jeg er norsk statsborger, og kan sende anmeldelser til Norge, ettersom jeg har forstått fra Politiet i Drammen.

Jeg er også utskrevet fra Psykisk Helsevern, og har klaget på diagnosen, (som forøvrig bare var en arbeidsdiagnose), til Psykiatrien i Vestfold.


Sender også kopi til Spesialenheten, for jeg mener at når Politiet publiserer e-post adresser, på sine nettsider, så må de også svare på e-post.

Og jeg har altså avtalt avtalt om dette for lenge siden med Politiet i Drammen, om hvordan jeg skal sende anmeldelser.


Og har hatt rettslære, så jeg vet at dere ikke da kan forrandre denne avtalen uten mitt samtykke.

Sender også om dette til andre idiotiske/mafia-byråkrater i Norge, som tuller med meg.


Slutt å være som i Stalins Sovjet!

Og slutt å skap dere, dette er bare en 'kommunist-aktig' unnskylding for at dere ikke gjør jobben deres.

Erik Ribsskog

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar