torsdag 3. februar 2011

Sint da pus?, del 2

Erik har kastet bort 3000 kroner på noen gamle dokumenter fra Landsarkivet i Sjælland, og nå har han ikke fått svar. Dette resulterer i en sinna Erik.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/02/jeg-sendte-en-ny-e-post-til_03.html

Dere er noen jævla nazister, som kødder med meg, fordi jeg ikke bor i Danmark.

Så dere kan bare beholde den jævla nazi-dritten deres.

Jeg er bare glad for å slippe å ha noe med fascister og nazister som dere.



Dere er værre enn Hitler.

Jeg liker ikke å bli behandla så dårlig, så da tror jeg det er best å ikke ha noe med dansker å gjøre, for dere er det mest nazistiske og rasistiske folkeslaget i verden.



Tre små kinesere på Højbro-plass, du store kineser og hottentotter og det som er.

Erik Ribsskog

---

Forresten,

bare behold de penga etter hu jævla danske mormora mi dere.


Og behold de jævla danske papira deres etter Adeler også.


Jeg er bare glad for å ikke ha noe mer med dere jævla dansker å gjøre.


Fy faen.

Kartoffel i halsen.

Erik Ribsskog

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar