torsdag 10. februar 2011

Erik synes søstra og broren bør bli medlem av Norsk Forbund for Utviklingshemmede

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/02/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-norsk.html

Hei,

det må være søstera mi, Pia, som jobber hos dere, som har tulla.

Det er hu som burde vært medlem hos dere, hu er ikke helt god dessverre.

Hu sa i 2005, at hu skulle ordne med noen lån jeg hadde, mens jeg var på flukt fra noe 'mafian', i Oslo, etter at jeg slutta som butikksjef i Rimi og begynte å studere data på HiO IU.


Men det gjorde hu ikke.

Så dere får heller melde inn søstera mi.

Hu sover på sofaen forresten, og lar Negib, (hennes samboer fra Etiopia), sove sammen med sin sønn, (som hun har med Keyton fra Somalia), på soverommet.


Hvem vet hva Negib gjør med Daniel der?

Ikke min business kanskje men.

Men dere damene der, kan kanskje spørre Pia hva som foregår.

For jeg har kutta henne ut, og politiet svarer meg ikke, når jeg anmelder ting.


Men jeg kan sende kopi til de, som en anmeldelse på trakasseringen og som en bekymrdingsmelding, på hva som foregår/foregikk i Pia sin leilighet.

Pia og min halvbror, Axel Thomassen, er også autist, eller har MBD, eller noe, (selv om han ikke har fått diagnose, men faren og stemora hans nevnte MBD, og han gikk på spesialskole, den på Majorstua).


Så kanskje Axel kan få bli medlem hos dere?

Det er sikkert han som har tulla.

Eller min tidligere klassekamerat, Odd Einar Pettersen, han hadde sikkert passa bra og følt seg hjemme hos dere.


For å tulle litt.

(Det siste der ihvertfall).

Men men.

Dere får ha takk for e-post ihvertfall, uansett.

Mvh.

Erik Ribsskog

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar