lørdag 26. februar 2011

En kort, men utrolig bra anmeldelse

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/02/jeg-sendte-en-anmeldelse-til-politiet-i_2011.html

Altså,

dette er vel da frimurerne/'jødene', i politiet, som sammen med 'jødene', i resten av verden, tyranniserer de nordiske, og jakter på 'kukern', min, i forbindelse med noe middelalderske æresdoktriner/mafia/underverden-regler.


Mens 'Ola Dunk', sitter på rompenissa si og glukker på?

Er det dette som foregår?

Sieg Heil Hitler-Ashenazi-jøde-Norge.

Erik Ribsskog

fredag 25. februar 2011

Enda en konspirasjonsteori om Johanitterordenen

Det er utrolig hva Erik husker, og det er utrolig hvor lenge Johanitterordenen har vært ute etter han.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/02/ei-kiosk-pa-stre-i-buskerud-brt-meg-ned.html

Nå er jeg litt sliten, og kom på en ganske traumatiserende opplevelse, fra da jeg var barn.

Jeg har tidligere skrevet om, på bloggen, at bestemor Ingeborg og bestefar Johannes, flytta fra Sætre, til Nevlunghavn, våren 1975, (må det vel ha vært).

Det året jeg fylte fem år.

(Noe jeg gjorde 25. juli 1975, da).

Men året før.

Så kjørte jeg og mora mi, (Karen Ribsskog), og søstera mi, (Pia Ribsskog), og stefaren vår, (Arne Thormod Thomassen), fra Larvik, for å besøke Ingeborg og Johannes, på Sætre da.

Jeg tror det må ha vært det året jeg fylte fire år.

Og jeg skulle bo på rommet til onkel Martin.

Jeg krabba under senga der, og sånn, og fant et kronestykke og en femti-øring.

Noe som var ganske mye penger, for en fire-åring, i 1974.

Og jeg spurte, om jeg kunne få de pengene.

Jeg spurte bestemor Ingeborg da.

Og de fikk jeg vel.

Og på søndagen, da vi skulle kjøre tilbake til Larvik.

Så fikk mora mi, Karen Ribsskog, vår stefar da, Arne Thormod Thomassen, til å stoppe, i en kiosk, i en trebygning, like ved byggefeltet, på Sætre, hvor bestemor Ingeborg og bestefar Johannes bodde da.

Og da gikk jeg inn i kiosken, og stilte meg i køen.

Men de som betjente, i kiosken, de bare ignorerte meg.

I 15-20 minutter kanskje.

Mens alle de andre der gikk forbi meg i køen.

Ingen spurte meg hva jeg skulle ha.

Før mora mi kom inn der, etter 15-20 minutter, og klagde på de i kiosken.

Men jeg 'frøys' jo liksom, og fikk liksom sjokk da.

Av den her utfrysinga og ignoreringa og mobbinga.

Eller hva man skal kalle det.

Så jeg ble vel aldri den samme, glade gutten, igjen, etter dette.

Men men.

Jeg har tenkt seinere, om f.eks. bestemor Ingeborg, har prata 'dritt' om meg, til noen i den kiosken, (kanskje gjennom noe Johanitterorden-bekjentskap), og fått de til å 'kødde' med meg.

Kanskje bestemor Ingeborg syntes det var dårlig oppførsel av meg, at jeg krabba rundt og fant mynter på rommet til onkel Martin, (som ikke var hjemme da), og skulle straffe meg, på en ondskapsfull måte, gjennom noe nettverk, ved å lage noe plott, og gå bak ryggen på meg?

Jeg husker at bestemor Ingeborg, (og også bestefar Johannes vel), på Sætre, kunne sitte og observere, (ganske nøye vel), hvordan jeg og min søster Pia, ville leke, sammen med en gutt, på vår alder, (vi var vel kanskje 2-3-4 år da), som av en eller annen grunn var der.

Så dette var et ubehagelig 'flash-back', å få nå, det er helt sikkert.

Jeg lurer på hva som kan ha fått de som jobba i den kiosken, til å være så ondskapsfulle?

Det var ihvertfall rimelig forfærdelig å bli ignorert på den måten.

Det var jeg ikke vant til, fra da jeg handla karameller, (til 10 øre), i butikkene, på Østre Halsen, osv., husker jeg.

Så folk var kanskje mer jævlige/ondskapsfulle i Sætre?

Det er nok ikke umulig.

Eller hva dette kan ha kommet av.

Så en advarsel for folk som er fra Sætre, i Hurum, det synes jeg nok kanskje er på sin plass.

(Etter å ha fått det ganske så fæle 'flashback'-et her nå).

Men men.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Ny konspirasjonsteori om Johanitterordenen

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/02/min-mors-dd-og-sykdom-straff-fra.html

Jeg våkna nå, av noe bygningsarbeid, utafor soverummet mitt her.

Noen bygningsarbeidere bråker med å ta ned et metallstillas, som var mange etasjer høyt.

Men men.

Eller hva dem driver med.

Det bråker ihvertfall noe jævlig.

Selv om mye av det stillaset står der enda, så jeg nå.

Men men.

Men da jeg våkna nå, så tenkte jeg på mora mi.

På hvordan hu fikk kreft, den samme uka, (mer eller mindre), som jeg ble butikksjef i Rimi.

Og på hvordan hu døde, den samme uka, (eller uka etter), som jeg var på en HV-rep i Hurdal, annenhver dag, samtidig med at jeg hadde en ny assistent i Rimi, og var på date, på onsdagskvelden, med ei dame, som jeg hadde chatta med på nettet, om bøker, på utestedet Kjøkkenhagen, på Grunerløkka.

Så døde mora mi like etterpå, av kreften, (eller 'kreften'), da.

(Og da skulle plutselig søstera mi, Pia, og kusina mi, Rahel, (fra Tyskland/Sveits), møte meg på det samme utestedet, Kjøkkenhagen(!).

Av en eller annen grunn.

Et par dager etter at mora mi døde, eller noe.

Men men.

Men ikke utafor, hvor jeg var på date, uka før, eller noe.

Men inne i lokalet vel).

Og Dr. Ness i Helgeroa kalte det 'suicid?'.

Noe sånt.

(I min journal).

Jeg lanserer nå den teorien, som jeg hadde i hodet, da jeg våknet i dag.

Og det var det, at mora mi var i Johanitterordenen, eller noe.

Og at hu hadde sagt at meg ville det nok gå dårlig med i livet, så puslete som jeg var, eller noe.

Også hadde hun veddet seg selv, eller penger, på noe kanskje.

(På at jeg aldri ville komme meg fram i livet).

Eller ihvertfall at hun ble straffet da, for å ha pratet om meg i negative vendinger, eller noe, ovenfor Johanitterordenen, eller andre(?)

Hm.

Er det noe sånt som foregår?

Hennes tidligere samboer, (min halvbror Axels far), Arne Thormod Thomassen, måtte sitte i rullestol, på den samme tiden.

Den dagen jeg kjørte til Moss, til min mors kremasjon.

Så satt søstera mi Pia, og Axel, på med meg.

Og Axel ville at vi skulle kjøre innom hans far, Arne Thormod Thomassen, og hans stemor, Mette Holter, i en trygdebolig, i tilknytning til Furuset Senter vel.

Og der, så satt faren hans i rullestol.

Og det ble vel sagt å være noe galt med huet hans(?)

Selv om han virka normal for meg.

(Når det gjaldt huet vel).

Men det var vanskelig for meg å skjønne det, hvorfor han satt i rullestol.

Men men.

Er dette noe med Johanitterordenen, eller underverdenen?

Hm.

Dette var det som jeg tenkte på, da jeg våkna nå.

Blei mora mi straffa av noe Johanitterorden, eller underverden, siden hu fikk det feil, om meg?

Hva er det som foregår?

Dette var merkelig.

Hm.

Dette er sånn at man får gåsehud nesten, syntes jeg.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Med hilsen

Erik Ribsskog

onsdag 16. februar 2011

Å drive en quiz-kanal på IRC er seriøs bisniss

http://quiz-show-konsern.blogspot.com/2011/02/turbulens-rundt-ansettelsen-av.html


Det har vært litt turbulens, fra skorpion, og andre, rundt at Designsjef Tingeling, ble forfremmet fra assisterende bloggsjef, til Designsjef, før jeg lagde organisasjonskartet.

Dette er egentlig avgjort, mener jeg, for jeg mener alle godkjente det siste organisasjonskartet.

Men jeg kan forklare mer hvorfor jeg gjorde det sånn da, og det var også fordi at det har vært take-over, mot quizzen vår, så det er tydelig at det er et eller annet rart som foregår, for jeg aner ikke hvem de som har tatt take-over er, for eksempel.

Og Tingeling begynte også plutselig å irc-e fra en Lyse-IP, (så jeg at skorpion sa, på #quiz-show-styre).

Så på grunn av ting som dette, så tenkte jeg det var bra, hvis færrest mulige satt på passord osv.

Dessuten så lagde skorpion nazi-farger, (de samme fargene som i nazi-flagget, sort, hvitt og rødt), på bot-quiz-scriptet.

Så jeg tenkte at hva om Tingeling fikk ansvaret for Design, så slo vi to fluer i en smekk.

Jeg som bloggsjef, satt på passordenen aleine, (jeg lagde nye passord), og vi slapp at skorpion, (som er en selv-erklært 'nerd' vel, som begynte å tulle med nazi-farger osv, på script-fargene), hadde ansvaret for script-fargene.

Og dette står faktisk på organisasjonskartet, (som ble godkjent i forrige uke), under Designsjefens ansvarsomrsåde:

ansvarlig for å [..] finne 'quiz-show fargen(e)' som skal være på script og blogger/nettsted

Disse fargene har Tingeling funnet for bloggene.

Men jeg har ikke sett at noe har skjedd, for scriptet, (for quiz-boten, på #quiz-temp/show).

Så skorpion burde slutte å beskylde meg, (john_cons), for å ha gitt fordeler til Tingeling.

Hvorfor blir ikke script-fargene på #quiz-temp/show harmonisert/gjort uniforme, med fargene på bloggen?

Dette spør jeg meg om.

Hvorfor hører vi ikke noe om at dette arbeidet har startet, på #quiz-show-styre?

Hm.

Mvh.

Erik Ribsskog aka john_cons, (konsernsjef og også bloggsjef og websjef)

PS.

Dessuten så var grunnen til at jeg ga Tingeling arbeidsoppgaver, det var at hun var lojal, da det var take-over, (fra Ugundu osv.), og vel var den eneste som protesterte.

Før hun ble kicket ut.

Hun var ihvertfall den enesten som jeg så protesterte, på loggen, før jeg selv ble kicket ut, (jeg idlet på quizzen da dette skjedde).

Så derfor syntes jeg at Tingeling fortjente å få litt ansvar/belønning, siden hun var en av de mest lojale quizzerne, (ihverfall sånn det virket for meg).

Og jeg tok vel også opp dette på #quiz-show-styre, at vi kanskje kunne hatt gått av å også ha en dame der, (på den kanalen), så kanskje det ble litt mindre nazi-farger, og sånn.

Det var litt dårlig stemning, på #quiz-show-styre, syntes jeg.

Det var vel dette som var grunnen.

Selv om mye vann har rent gjennom diverse elver osv., siden den tid, så det er mulig at jeg husker detaljene litt feil her nå.

Jeg synes det kanskje er litt en uting, å først godta en ting, og så begynne å 'surve' seinere, om den samme tingen, som man har godtatt, en stund før.

Da må man kanskje prøve å oppføre seg litt mer voksent, mener jeg.

Men men.

Bare som en tibakemelding, på den siste tidens rykter og turbulens, angående ansettelsen av Tingeling som Designsjef.

søndag 13. februar 2011

Nå er det like før Erik blir baron

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/02/jeg-sendt-en-ny-e-post-til-tingretten-i.html

Hei,

jeg har nå fått tilsendt testamentet, til Holger baron Adeler, fra Landsarkivet deres for Sjælland, og har lest gjennom dette.

Det viser seg at min mor, Karen Ribsskog, arvet en ring, etter baronesse Magna Dorotea Adeler f. Nyholm aka. Meme.


Denne ringen fikk hun nok formelt da Holger baron Adeler, døde, i 1979.

Og da var mine foreldre skilt, og jeg var i min mors familienummer, (som vi har i Norge).

Så da ble nok mora mi en slags 'baron' selv om hun var dame, hun var ihverfall min foresatte.

Siden hun arvet fra baronen og baronessen sitt bo, (må man vel si), selv om de hadde særeie, så da var kanskje baronessen som en slags baron og, (siden hun hadde særeie), baronesse ble hun ihvertfall kalt.


Ihvertfall så ble jeg sendt til min far, Arne Mogan Olsen, på Berger, fra min mor, i Larvik, høsten 1979, midt i 3. klasse, på Torstrand skole, i Larvik.

Og jeg ble satt til å bo alene, på Bergeråsen, (for min far flyttet ned til Haldis Humblen der).


Og dette var såpass rart, at både min mor og min far, ville skilles fra meg, i løpet av et halvt års tid.

Så jeg tror dette må ha vært fordi de var misunnelige, siden jeg ble baron, eller noe.


Så innerst inne, så tror jeg nok det, at jeg nok må ha blitt baron, etter Holger baron Adeler, (pga. oppførselen til mine foreldre, og oppførselen til min søster, som lagde plott mot meg i skolegården på Torstrand skole, og vi fikk ny lærerinne, i 3. klasse, som var slem mot meg).


Så jeg prøver å finne begrunnelsen her, men jeg vet ikke om jeg får det til helt formelt, etter 'baron-lovene', men jeg har ihvertfall blitt behandlet som om at jeg har blitt baron, av mine nærmeste slektninger, fra rundt den tiden Holger baron Adeler døde, vil jeg si.


Så jeg regner med at jeg får bli baron nå.

Som baroni, så kunne jeg godt ha tenkt meg Grønland.

Jeg tror nå at den uhøflige damen, fra Danmark, som pratet om Grønland, i et middagsselskap, (sommeren jeg var ferdig med Førstegangtjenesten, i Oppland Regiment, (de med Birkebeiner-merke), i Norge), hos min mor på Borgheim.


For da skulle ikke jeg snakke om at jeg hadde vært på fæl vinterøvelse hvor vi sov i snøhule osv., forstod jeg, fordi noen i slekten/(eller mente hun Johanitteordenen), hadde vært på Grønland.

Men Norge og Danmark har jo hatt konflikt i Folkedomstolen i Haag, om Grønland.


Så jeg vil si det var uhøflig, av fru Bente Holte f. Ravn, fra Klampenborg, mener jeg.

(Som jeg nå tror dette må ha vært, etter å ha lest testamente til baronen, hvor hun står nevnt som arving, siden hun var Holger baron Adelers gudedatter).


Så baron for Grønland, ville vært fint.

Vi har også Grønland, i Oslo, og der har min søster Pia, sovet ute en natt, i sovepose, på fortauet, sammed med sine 'kommunist/anarkist'-venninner Cecilie Hyde, Camilla Skriung og ei til.


I skoleåret 1989/90, husker jeg dette var, for jeg var invitert på samme fest, (noen unge damer som gikk på samme videregående skole, som meg, i Sande).

Men det nevnte jeg ikke da, i min mors middagselskap, selv om fru Holte, tok opp temaet Grønland.


Antagelig fordi jeg visste at det nok ville gjort min mor og mormor bedrøvet, hvis de hadde visst at Pia hadde sovet på fortauet, midt i Oslo sentrum, utenfor noen falleferdige bygårder, som var nesten som slum, midt i en av Oslos mest invandrer-tette bydeler, hvor noen av de andre damen hadde fått gratis sigaretter i en invandrerbutikk, (som jeg ikke visste hvor var), husker jeg.


Så kanskje de skyldte på at jeg var slem, og lå på fortauet for å bli 'pakkis-horer', som min bror Axel kaller det?

Hva vet jeg.

Noe sånt.

Men men.

Men jeg sa ikke det i middagsselskapet, av folkeskikk-grunner.


Men hun der Bente Holte f. Ravn, hadde ikke folkeskikk, mener jeg.

Så da burde jeg få Grønland som baroni, siden jeg noen i slekta mi hadde vært på Grønland, skjønte jeg av fru Holte.


For hun sa til bestemor Ingeborg, 'var det ikke noen som hadde vært på Grønland'.

Mente hun da Johanitterordenen?

Det tror de i tilfelle ville ha sagt vel, hvis de var der.

Nei, så jeg og fru Holte var nok i slekt, og vi har felles slekt, som har vært flinke i det danske militæret på Grønland.


Så da synes jeg det hadde vært fint å hatt Grønland som baroni da.

Håper dette er i orden!
Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har skrevet mer om dette på min blogg:



PS 2.

Jeg sender også om dette til de kongelige, for det er vel de som oppretter baronier osv.

PS 3.

Jeg har også begynte å be ut hun prinsesse Madeleine, av Sverige, på stevnemøter osv., her i Liverpool


Så da hadde det kanskje passet bra å være baron av Grønland, så kan hun kanskje bli baronesse av Grønland, tenkte jeg, siden søstera hennes er dronning av Sverige osv., hvis hun blir med på det.

Vi får se.


Bare noe planer jeg dreiv og tenkte på her.

Vi får se.

Erik har fått testamentet til Holger Baron Adeler, noe som resulterer i mye moro.

Her er det mange PS, så jeg tar bare med et lite utdrag.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/02/na-var-postmann-her-med-testamentet-til.html

Her kan man se det, at min grandonkel, Louis, i Danmark, jobbet som stiftamtmann. 

Som er omtrent det samme som Fylkesmann, virket det som for meg, etter et raskt søk på nettet. 

Kanskje det er derfor at Fylkesmenna i Norge, tuller med meg, tenker jeg nå. 

For han så kanskje litt misbilligende på meg, den eneste gangen jeg kan huske å ha møtt han, nemlig på hotell Wasiloff, i Stavern, i juni 1987, da min mormor, Ingeborg Ribsskog, hadde 70-års selskap der. 

Ingeborg hadde nemlig fri bar der, og en dame som serverte drinker, i et hjørne av selskapslokalet. 

(Hvor det ble servert middag osv. 

Jeg hadde på meg en tweed-dress, som jeg vel hadde fått av Ruth Furuheim, på Bergeråsen, (en bekjent av min far), av en eller annen grunn. 

Men men. 

Men Christell ville ikke være med dit, (enda det var snakk om det vel), og gikk utafor bilen, mens vi kjørte fra utafor ved 'Haldis-huset'. 

Det var jeg, Pia og Haldis og faren min. 

Vi kjørte innom mora mi vel, på et hjem, ved Hof/Sem/Horten kanskje. 

For nervelidende/sinnsyke kanskje. 

Hvis ikke det var en annen gang. 

Så det var et par rare episoder. 

For jeg måtte hilse på alle raringene på det hjemmet mora mi var på da. 

(Etter at hu hadde bodd hos noen i Svelvik, av en eller annen grunn, i et halvt år, eller noe. 

Enda hu egentlig bodde lenger sør i Vestfold). 

Så jeg var ikke helt avslappet, og ble kanskje litt lokket til å drikke. 

Bestemor Ingeborg satt på med faren min, etter festen, mener jeg. 

Og faren min spurte om Johannes, (morfaren min), var kommunist. 

(Til min mormor, i bilen). 

Og det var han visst, husker jeg at bestemor Ingeborg svarte. 

Men da var jeg drita full, husker jeg. 

Så da lo jeg kanskje litt, eller herma litt da, og sa kanskje noe sånt som at, 'var bestemor Johannes kommunist'. 

Noe sånt. 

Og på Wasilof, så var jeg kanskje mer opptatt av gratis vodka i baren. 

For jeg var 16-17 år da. 

Og jeg og søstera mi Pia, gikk også ned på diskoteket i kjelleren, på Wasilof litt. 

Hvor det var en god del Stavern-ungdom. 

Og vi slapp å betale, siden vi var selskaps-gjester der da. 

(Eller om vi sneik oss inn). 

Hvem vet. 

Vi var på diskoteket i 10-15 minutter kanskje. 

Mest for å se men. 

Men så har kanskje han Louis Heegaard da. 

Prata dritt om meg, til alle de andre fylkesmenna i Norden osv. 

Er det derfor jeg ikke får Fri Rettshjelp og rettigheter, osv., fra Fylkesmenna i Norge, nå, på 2010-tallet, mer enn 20 år seinere. 

Hvem vet. 

Men jeg hadde altså aldri sett han Louis før. 

Og kjente bare bestemor Ingeborg der. 

Som rundt på denne tiden, fikk meg til å skrive en bok, som bestefar Johannes, hadde skrevet, 'Mannen i skogen', inn på skrivemaskin. 

For at bestemor kunne sende den boken til forlagene osv. 

Og for at vi i slekta skulle ha kopier. 

Men min kopi ble vel borte, da faren min tømte leiligheten sin, (som jeg disponerte, siden han bodde hos Haldis), i mai 1989, midt i russetida, (og vel også eksamensstria), mi. 

Så han kasta kanskje det. 

For jeg møtte han og Erik Thorhallsson, (som jobba for faren min), på vei fra besøk hos min farmor Ågot. 

Og da stoppa jeg dem, (som holdt på å flytte), og faren min sa jeg måtte bo hos Ågot vel. 

Og da virka dem fulle, husker jeg. 

Så dem var nok ikke noe nøye på, hva dem kasta, osv. 

Og faren min pleide også å drikke øl mens han kjørte osv., husker jeg. 

Men men. 

torsdag 10. februar 2011

Erik synes søstra og broren bør bli medlem av Norsk Forbund for Utviklingshemmede

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/02/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-norsk.html

Hei,

det må være søstera mi, Pia, som jobber hos dere, som har tulla.

Det er hu som burde vært medlem hos dere, hu er ikke helt god dessverre.

Hu sa i 2005, at hu skulle ordne med noen lån jeg hadde, mens jeg var på flukt fra noe 'mafian', i Oslo, etter at jeg slutta som butikksjef i Rimi og begynte å studere data på HiO IU.


Men det gjorde hu ikke.

Så dere får heller melde inn søstera mi.

Hu sover på sofaen forresten, og lar Negib, (hennes samboer fra Etiopia), sove sammen med sin sønn, (som hun har med Keyton fra Somalia), på soverommet.


Hvem vet hva Negib gjør med Daniel der?

Ikke min business kanskje men.

Men dere damene der, kan kanskje spørre Pia hva som foregår.

For jeg har kutta henne ut, og politiet svarer meg ikke, når jeg anmelder ting.


Men jeg kan sende kopi til de, som en anmeldelse på trakasseringen og som en bekymrdingsmelding, på hva som foregår/foregikk i Pia sin leilighet.

Pia og min halvbror, Axel Thomassen, er også autist, eller har MBD, eller noe, (selv om han ikke har fått diagnose, men faren og stemora hans nevnte MBD, og han gikk på spesialskole, den på Majorstua).


Så kanskje Axel kan få bli medlem hos dere?

Det er sikkert han som har tulla.

Eller min tidligere klassekamerat, Odd Einar Pettersen, han hadde sikkert passa bra og følt seg hjemme hos dere.


For å tulle litt.

(Det siste der ihvertfall).

Men men.

Dere får ha takk for e-post ihvertfall, uansett.

Mvh.

Erik Ribsskog