torsdag 3. februar 2011

Sint da pus?, del 2

Erik har kastet bort 3000 kroner på noen gamle dokumenter fra Landsarkivet i Sjælland, og nå har han ikke fått svar. Dette resulterer i en sinna Erik.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/02/jeg-sendte-en-ny-e-post-til_03.html

Dere er noen jævla nazister, som kødder med meg, fordi jeg ikke bor i Danmark.

Så dere kan bare beholde den jævla nazi-dritten deres.

Jeg er bare glad for å slippe å ha noe med fascister og nazister som dere.



Dere er værre enn Hitler.

Jeg liker ikke å bli behandla så dårlig, så da tror jeg det er best å ikke ha noe med dansker å gjøre, for dere er det mest nazistiske og rasistiske folkeslaget i verden.



Tre små kinesere på Højbro-plass, du store kineser og hottentotter og det som er.

Erik Ribsskog

---

Forresten,

bare behold de penga etter hu jævla danske mormora mi dere.


Og behold de jævla danske papira deres etter Adeler også.


Jeg er bare glad for å ikke ha noe mer med dere jævla dansker å gjøre.


Fy faen.

Kartoffel i halsen.

Erik Ribsskog

tirsdag 1. februar 2011

Fantastisk anmeldelse til Spesialenheten

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/02/jeg-sendte-en-ny-e-post-til.html


Hei,

jeg vil gjerne klage denne saken videre til Riksadvokaten.

Fordi det opplyses ikke om hva grunnen er, til at anmeldelsen ble henlagt.


Det henvises bare til en paragraf.


Det forklares ikke på vanlig norsk.

Jeg hadde 'S', i norsk, på ungdomsskolen, og også 'S' i samfunnsfag, i karakterboka, ihvertfall i et halvår, hadde jeg 'S' i de fagene, og jeg skjønner ikke hvorfor dere henlegger.


Dere sier at jeg kjemper for mine rettigheter, men dere nevner ikke at jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', noe jeg vil at politiet skal fortelle meg, hvem er denne 'mafian'.


Jeg vil også at politiet skal etterforske et mordforsøk, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer Grete Ingebrigtsen mot meg, i 2005, som gjør at jeg må leve som flyktning i England, for en bande/mafia, av noe slag, prøvde å drepe meg da.


Og jeg har vært i Geværkompaniet i Elverum, (som er naboby av Hamar, hvor dere holder til), og var fungerende lagfører og var blant de beste skytterne i en infanteritropp, (tropp 1), så jeg var med i garnisjonsmesterskapet i skyting, på Terningmoen, i 1992, og har også vært i mob-hæren og i støtteområdet i HV 02, seinere, og dessuten vært butikksjef i Rimi, og aktiv på quiz og debatter på internett, og har studert i mange år på universitetsnivå.


Så det er ikke sånn at jeg er en kar som havner i ubalanse lett, så jeg må understreke at det er noe alvorlig som foregår mot meg, og at denne e-posten nok er del av det.

Som butikksjef på Rimi Langhus, i 2001 og 2002, så hadde var jeg leder for en medarbeider ved navn Anders Berle.


Jeg ser at advokat Berle nå har avslått min anmeldelse.

Kanskje han er inhabil?

Han Anders Berle, han har jeg tenkt på i de senere år, som en mulig 'mobster'.

Jeg hadde skrevet kontrakt med en ny medarbeider, og plutselig kom Anders Berle, og skulle ta en 'alvorsprat' med meg, om han, og advarte meg, uten å liksom si noe helt konkret, eller han sa noe sånt som 'du skal ikke ansette han', flere ganger, på en sånn 'programmerende' måte.


Noe som jeg tok som en advarsel, uten at jeg fikk med meg hva som var galt, for jeg var litt stressa og overarbeida da.

Men skjønte at det var noe galt med han karen da, uten at jeg skjønte hva.


Men seinere, så har jeg tenkt, at den 'alvorspraten', fra medarbeider Berle, kan ha vært noe illuminati-greier, mot 'norske' folk, for eksempel.

For han Berle var mørkhåra, og han karen jeg ansatte som ringehjelp, (men da aldri ringte), var lyshåra.


Kan det være noe sånt, og at advokat Berle, som avslo min anmeldelse, også er i noe sånn illuminati, mot norske?

Sånn som han Dag Anders Rougseth, også fra Hamar, som utnytta meg på HiO IU, og lot meg ta all programmeringa, for han skulle bli Bachelor i IT ved HiO IU, uten å lære seg programmering, som han sa støtt, eller ihvertfall et par-tre ganger.


Er Hamar en sånn illuminati-by, lurer jeg.

Men men.

Jeg så det stod Vest-Norge nå, at han Berle jobba der, men tar dette med likevel.

Jeg har også funnet en måte å spøre hotmail-eposter på, til ip-adresse.


Jeg skal se om jeg klarer det for 'Vestfoldsnut'.

Vi får se.

Så jeg krever altså advokat Berle som inhabil, siden hans slektning, Anders Berle, fra Rimi Langhus, er involvert i min arbeidssak mot Rimi, og i konflikt med meg, vel, eller hva man skal si, pga. den nevnte episoden, på begynnelsen av 2000-tallet, på Rimi Langhus, da han jobba der som ekstrahjelp, i slutten av tenårene/begynnelsen av 20-årene vel.


Med hilsen

Erik Ribsskog

søndag 30. januar 2011

Erik prøver seg på et nytt språk

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-ny-anmeldelse-til_5856.html



Hei til dykk i det ikke-svarende (tause Birgitte)-politiet,

no har noken vært fælt offslige og skruvne i mett navn, hos ein værlsvæv-stad.

Kan dykk etterforska den her identitetstyvleiken og trakaseringå?


Eg ynske gernengsmannen tiltale o straffu.

Heiljsing

Erik Ribsskog

lørdag 29. januar 2011

Dagens beste anmeldelse 29. januar

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-politiet-i_5673.html


Hei,

her maser faren min om bestilling.

Men jeg har ikke fått noe bestilling fra han her.

Selv om mange andre har bestilt.

Så han er nok enten moden for gamlehjemmet, ellers så er det noe faenskap på gang.


Kan dere si til han, at jeg ikke tørr å ha noe mer med han å gjøre.

Hvis han vil kjøpe godteri, så kan han kjøpe det fra noen andre enn meg.

Det er mulig at faren min er i noe mafia, eller noe.


Og at dette er del av noe mordforsøk mot meg, dette han juger om bestillinger og sender til feil e-post adresse.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>
Date: 2010/11/6
Subject: opplysning
To: erikribsskog@gmail.com



Hei på deg. Jeg lurer på om min bestilling kommer snart. Den mafia som du tror var etter deg, kan hende det var overvåkinga til usa

av norske avdanka overvåkingsfolk som sto bak. Les VG og Dagbladet så for du et innblikk hvordan de gjør det i Norge.

tirsdag 25. januar 2011

Sint da pus?

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-gym_4115.html


Hi,

one of the readers on my blog, found about this now.

It seems that in June, I'd posted a one day PIN-code, from the Gym, for 18/6, on 19/6.

Why do you punish me for this?


This is just pure evilness, from your side.

You deserv to die in a horrible way if you are this evil, I think.

Your heads should be put on sticks.

Horrible cruel people you are.


Erik Ribsskog

Erik har snappet opp nok et skummelt rykte på Statcounter, og da må det anmeldes

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-ny-anmeldelse-til_6911.html
http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-facebook-melding-til_25.html

Hei,

jeg har et tracking-cookie-program, på min blogg, som heter StatCounter.

Der har jeg snappet opp et rykte, som virket litt troverdig, siden jeg har hørt om at det finnes en video som kalles Mette-Marit-videoen, at dette er kjent.


Som jeg har sendt om til Slottet osv., før, at Kåre Willoch og Jonna fra barne-tv, med fler, skal være med i den.

Dette nye ryktet, (som jeg har ip-adresse for), er at Mette-Marit skal ha sniffet kokain fra navlen til Tande P.


Det er brudd på narkotika-loven, mistenker jeg.

Så det synes jeg at jeg burde anmelde, som en ansvarlig samfunnsborger.

Sender kopi til Slottet i tilfelle de vil søke om unntak fra straff, siden dette involverer kongelig, og for å fortsette å oppdatere de.


Håper dette er i orden!

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Sender meg skjermbildekopi, fra StatCounter.

Mvh.

Erik Ribsskog

fredag 21. januar 2011

Erik søker hjelp fra Ola Thune

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-e-post-til-ola-thune.html


Hei,

etter min danskfødte mormor, Ingeborg Ribsskog, så er jeg etter Adeler, gjennom inngifte, (hun arvet Holger baron Adeler), og også Løvenbalk, Plantagenet og Odin!, etter hennes mormor var det vel.


Jeg ble forsøkt myrdet, på min onkel Martin Ribsskog, sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, på min 35 årsdag, 25. juli 2005.

Jeg har også overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004.


Politiet vil ikke etterforske.

Adeler-slekten, måtte flykte til Danmark, for noen hundre år siden, pga. en konflikt om noe tømmerfløting, i Grenlandsområdet.

Min onkel, Martin Ribsskog, sin nabo, i Kvelde, Thor Borgersen, (som dyrker marijuana ifølge min onkel), har drevet restaurant, i Grenlandsområdet, og de brant regnskapet, i Kvelde.


(Også ifølge min onkel).

Jeg lurer på om han Thor Borgersen, var med på mordforsøket, og at han tuller med min onkel Martin, siden vi er etter Adeler?

Siden det var en konflikt mot Adeler, i Grenland.


Jeg husker at mora mi, Karen Ribsskog, var anspent, når hu skulle kjøre over den vippebrua, i Grenland, da vi bodde i Larvik, på 70-tallet.

Min mormor var jo fra adel/kongelige, og hun eide malerier og antikke møbler, fra Højriis slott i Danmark.


Min onkel Martin Ribsskog og tante Ellen Savoldelli f. Ribsskog, fikk boet etter bestemor Ingeborg, for å fordele, sommeren 2009.

Men jeg har fortsatt bare fått 3000 kroner etter henne, enda hun hadde visst en slags forsikring, og de maleriene og møblene er nok veldig verdifulle, siden de er gamle, og noe har hengt på Højriis slott, og noe er nok etter Holger baron Adeler, hvis ikke etter Cort Adeler, for det var barokk-møbler, og de ble laget på 16-1700 tallet.


Så jeg har krav på en god del arv, vil jeg si.

For min mor døde, i 1999, av brystkreft, (på en litt mistenkelig måte, synes jeg, for hun så så fæl ut, i trynet, som død, på Moss sykehus), jeg lurer på om de torturerte henne på et rundt bord, som jeg måtte feste sammen, i tante Ellen sin 50 års dag, et år eller to senere, for det var noe rødt på den stanga i midten av det runde bordet, som bestemor Ingeborg hadde fått ødelagt.


Politiet svikter og jeg får ikke Fri Rettshjelp fra fylkesmennene i Oslo og Vestfold.

Tingretten hjelper heller ikke.

Det er mye som foregår, og jeg har til og med fått opplysninger om at Kåre Willoch og Jonna fra barne-TV er med i Mette-Marit videoen.


Som vi er i slekt med, siden vi er etter de gamle danske konger, gjennom Løvenbalk.

Hadde vært bra hvis du kunne etterforske noe.

Jeg flykta til England, til Liverpool, i 2005, etter det mordforsøket, og skriver blogg om alt som foregår:


http://johncons-mirror.blogspot.com/

Men ingen gjør noe som monner for å hjelpe eller finne ut hva som foregår.


Jeg fikk et råd om å kontakte deg av en som kaller seg skorpion på irc, som er sønn av en som ble kalt Velte-Petter.

Håper du har muligheten til å hjelpe.

Jeg er arbeidsledig i England nå, men har en arv på gang, etter min mormor, som jeg regner med må være veldig verdifull.


Du kan jo begynne med å det eventuelt, å finne ut hvor mye de tingene kan være verdt, for å se om jeg har råd til å betale deg honorar osv.

Sender med bilder av møblene/maleriene.

Mvh.


Erik Ribsskog