søndag 30. januar 2011

Erik prøver seg på et nytt språk

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-ny-anmeldelse-til_5856.html



Hei til dykk i det ikke-svarende (tause Birgitte)-politiet,

no har noken vært fælt offslige og skruvne i mett navn, hos ein værlsvæv-stad.

Kan dykk etterforska den her identitetstyvleiken og trakaseringå?


Eg ynske gernengsmannen tiltale o straffu.

Heiljsing

Erik Ribsskog

lørdag 29. januar 2011

Dagens beste anmeldelse 29. januar

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-politiet-i_5673.html


Hei,

her maser faren min om bestilling.

Men jeg har ikke fått noe bestilling fra han her.

Selv om mange andre har bestilt.

Så han er nok enten moden for gamlehjemmet, ellers så er det noe faenskap på gang.


Kan dere si til han, at jeg ikke tørr å ha noe mer med han å gjøre.

Hvis han vil kjøpe godteri, så kan han kjøpe det fra noen andre enn meg.

Det er mulig at faren min er i noe mafia, eller noe.


Og at dette er del av noe mordforsøk mot meg, dette han juger om bestillinger og sender til feil e-post adresse.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>
Date: 2010/11/6
Subject: opplysning
To: erikribsskog@gmail.com



Hei på deg. Jeg lurer på om min bestilling kommer snart. Den mafia som du tror var etter deg, kan hende det var overvåkinga til usa

av norske avdanka overvåkingsfolk som sto bak. Les VG og Dagbladet så for du et innblikk hvordan de gjør det i Norge.

tirsdag 25. januar 2011

Sint da pus?

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-gym_4115.html


Hi,

one of the readers on my blog, found about this now.

It seems that in June, I'd posted a one day PIN-code, from the Gym, for 18/6, on 19/6.

Why do you punish me for this?


This is just pure evilness, from your side.

You deserv to die in a horrible way if you are this evil, I think.

Your heads should be put on sticks.

Horrible cruel people you are.


Erik Ribsskog

Erik har snappet opp nok et skummelt rykte på Statcounter, og da må det anmeldes

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-ny-anmeldelse-til_6911.html
http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-facebook-melding-til_25.html

Hei,

jeg har et tracking-cookie-program, på min blogg, som heter StatCounter.

Der har jeg snappet opp et rykte, som virket litt troverdig, siden jeg har hørt om at det finnes en video som kalles Mette-Marit-videoen, at dette er kjent.


Som jeg har sendt om til Slottet osv., før, at Kåre Willoch og Jonna fra barne-tv, med fler, skal være med i den.

Dette nye ryktet, (som jeg har ip-adresse for), er at Mette-Marit skal ha sniffet kokain fra navlen til Tande P.


Det er brudd på narkotika-loven, mistenker jeg.

Så det synes jeg at jeg burde anmelde, som en ansvarlig samfunnsborger.

Sender kopi til Slottet i tilfelle de vil søke om unntak fra straff, siden dette involverer kongelig, og for å fortsette å oppdatere de.


Håper dette er i orden!

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Sender meg skjermbildekopi, fra StatCounter.

Mvh.

Erik Ribsskog

fredag 21. januar 2011

Erik søker hjelp fra Ola Thune

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/jeg-sendte-en-e-post-til-ola-thune.html


Hei,

etter min danskfødte mormor, Ingeborg Ribsskog, så er jeg etter Adeler, gjennom inngifte, (hun arvet Holger baron Adeler), og også Løvenbalk, Plantagenet og Odin!, etter hennes mormor var det vel.


Jeg ble forsøkt myrdet, på min onkel Martin Ribsskog, sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, på min 35 årsdag, 25. juli 2005.

Jeg har også overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004.


Politiet vil ikke etterforske.

Adeler-slekten, måtte flykte til Danmark, for noen hundre år siden, pga. en konflikt om noe tømmerfløting, i Grenlandsområdet.

Min onkel, Martin Ribsskog, sin nabo, i Kvelde, Thor Borgersen, (som dyrker marijuana ifølge min onkel), har drevet restaurant, i Grenlandsområdet, og de brant regnskapet, i Kvelde.


(Også ifølge min onkel).

Jeg lurer på om han Thor Borgersen, var med på mordforsøket, og at han tuller med min onkel Martin, siden vi er etter Adeler?

Siden det var en konflikt mot Adeler, i Grenland.


Jeg husker at mora mi, Karen Ribsskog, var anspent, når hu skulle kjøre over den vippebrua, i Grenland, da vi bodde i Larvik, på 70-tallet.

Min mormor var jo fra adel/kongelige, og hun eide malerier og antikke møbler, fra Højriis slott i Danmark.


Min onkel Martin Ribsskog og tante Ellen Savoldelli f. Ribsskog, fikk boet etter bestemor Ingeborg, for å fordele, sommeren 2009.

Men jeg har fortsatt bare fått 3000 kroner etter henne, enda hun hadde visst en slags forsikring, og de maleriene og møblene er nok veldig verdifulle, siden de er gamle, og noe har hengt på Højriis slott, og noe er nok etter Holger baron Adeler, hvis ikke etter Cort Adeler, for det var barokk-møbler, og de ble laget på 16-1700 tallet.


Så jeg har krav på en god del arv, vil jeg si.

For min mor døde, i 1999, av brystkreft, (på en litt mistenkelig måte, synes jeg, for hun så så fæl ut, i trynet, som død, på Moss sykehus), jeg lurer på om de torturerte henne på et rundt bord, som jeg måtte feste sammen, i tante Ellen sin 50 års dag, et år eller to senere, for det var noe rødt på den stanga i midten av det runde bordet, som bestemor Ingeborg hadde fått ødelagt.


Politiet svikter og jeg får ikke Fri Rettshjelp fra fylkesmennene i Oslo og Vestfold.

Tingretten hjelper heller ikke.

Det er mye som foregår, og jeg har til og med fått opplysninger om at Kåre Willoch og Jonna fra barne-TV er med i Mette-Marit videoen.


Som vi er i slekt med, siden vi er etter de gamle danske konger, gjennom Løvenbalk.

Hadde vært bra hvis du kunne etterforske noe.

Jeg flykta til England, til Liverpool, i 2005, etter det mordforsøket, og skriver blogg om alt som foregår:


http://johncons-mirror.blogspot.com/

Men ingen gjør noe som monner for å hjelpe eller finne ut hva som foregår.


Jeg fikk et råd om å kontakte deg av en som kaller seg skorpion på irc, som er sønn av en som ble kalt Velte-Petter.

Håper du har muligheten til å hjelpe.

Jeg er arbeidsledig i England nå, men har en arv på gang, etter min mormor, som jeg regner med må være veldig verdifull.


Du kan jo begynne med å det eventuelt, å finne ut hvor mye de tingene kan være verdt, for å se om jeg har råd til å betale deg honorar osv.

Sender med bilder av møblene/maleriene.

Mvh.


Erik Ribsskog

søndag 16. januar 2011

Erik takker nei til jobbintervju

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/telefon-om-lufthansa-jobb.html

Nå ringte TCB-recruitment, eller noe, her.

De ville at jeg skulle dra på jobbintervju, for en norsk-språklig jobb, hos Bosch callcentre.

For Lufthansa, mener jeg det må være.

Men jeg har informert the Jobcentre, om at ei som jobber er, (Emelie Wallin, fra Sverige), er involvert i en arbeidssak, som jeg har mot Arvato.

Og at hun har begynt å gråte, når jeg her ringt henne, etter at jeg slutta på Arvato.

(Og etter at hu hadde begynt å jobbe for Bosch/Lufthansa).

Og at hu også ikke ville snakke om jobb.

(Altså om arbeidssaken min mot Arvato).

Og at jeg hadde sendt en bekymringsmelding, om henne, til den svenske ambassaden i London og svensk UD, mm.

Og at jeg ikke ville at hun skulle tro jeg 'stalket' henne.

(For noen på nettet har kalt meg 'stalker').

Så derfor, så er jeg ikke så interessert i den jobben for Bosch/Lufthansa heller.

Den er også dårlig betalt, først 6 og et halvt pund i timen, og så 7 pund i timen.

Og call-centre-arbeid står heller ikke i min 'Jobseekers Agreement'.

Og denne samtalen må komme av at jeg har søkt en webdesign-jobb, eller en butikksjef-jobb hos dem.

Så sånn er det.

Jeg har også vært i et jobbintervju, for denne jobben, hos Acorn Recruitment, i Runcorn, tidligere.

Og da ringte de meg ikke tilbake, om den jobben.

Den jobben er nesten litt som den Arvato-jobben jeg hadde, hvor det var mye problemer, synes jeg det virker som.

(Begge jobbene er out-sourchet.

Og man jobber i (tyske) firmaer, (Bosch og Bertelsmann), som opererer kundeservice-avdelinger på vegne av andre store og kjente firma, (Lufthansa og Microsoft), med å svare på telefoner og korrespondanse, fra deres kunder i Norge, og resten av Norden, da).

Men men.

Men jeg får se, kanskje noen ringer om noen andre jobber og.

Vi får se.

Det ordner seg nok.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog