http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/blablabal-var-egentlig-en-irc-kanal-for.html
03[17:41] * Einstein2 sets mode: +o john_cons
01[17:42] <@john_cons> så nå kan alle presentere seg, og si hvorfor de er her, tenkte jeg
01[17:42] <@john_cons> for jeg synes det er litt mange å holde styr på her
01[17:42] <@john_cons> jeg venter i et kvarter eller noe, også hiver jeg ut de som ikke svarer
[17:43] <gorg> ja, bedre for deg å være alene på kanalen sammen med botene dine
[17:44] <Trelane> Jeg er her pga bloggen.
03[17:44] * john_cons sets mode: +b *!*@ti0210a340-0569.bb.online.no
01[17:44] <@john_cons> k gorg du ba om det
03[17:44] * gorg was kicked by john_cons (du ba om det )
01[17:44] <@john_cons> sånn
[17:44] <Trelane> Jeg har vært ivrig leser i et års tid nå
01[17:44] <@john_cons> okey
01[17:44] <@john_cons> lurte du på noe spes da?
[17:44] <jonea> æ å
[17:44] <Trelane> nei, jeg ville bare se om det var noe diskusjon rundt bloggtemaene her
[17:45] <Trelane> kanskje bli litt kjent med de som vanker her også
01[17:45] <@john_cons> dette er ikke noe johncons-kanal altså, dette er blablabla
01[17:45] <@john_cons> for mine bekjente
01[17:46] <@john_cons> kanskje jeg skal starte en johncons-kanal og
01[17:46] <@john_cons> vi får se
[17:46] <Trelane> så jeg bør ikke komme hit hvis jeg "kun er leser" av bloggen og er interessert av temaene?
01[17:46] <@john_cons> det var kanskje en god ide
[17:46] <jonea> for dine bekjente? Er jo ingen her du kjenner?
01[17:46] <@john_cons> nei nemlig
01[17:46] <@john_cons> et sec
[17:46] <Trelane> john_cons: si i fra hvis du starter en mer egnet kanal da
[17:46] <Trelane> her eller på bloggen, jeg får det med meg begge steder
01[17:47] <@john_cons> ja, det er altså en nødblogg, så det er ikke noe jeg har startet for å være interessant
01[17:47] <@john_cons> men det er greit, jeg får tenke mer på det her
[17:48] <Trelane> jeg har skjønt at det er nød som du sier ja
[17:48] <Trelane> i mangel på bedre ord
01[17:48] <@john_cons> men blablabla har eksister siden 1997 eller 1998
01[17:48] <@john_cons> som jeg skriver på johncons-fanclub.net
01[17:48] <@john_cons> og er en kanal for meg og mine bekjente
[17:49] <Trelane> ok, jeg har ikke lest fanclubsiden
01[17:49] <@john_cons> så det er det som #blablabla er
[17:49] <Trelane> kanskje jeg skulle gjøre det
01[17:49] <@john_cons> det er bare å lese på johncons-fanclub.net
[17:49] <Trelane> hvis du vil ha denne kanalen privat
01[17:49] <@john_cons> det er sikkert smart å begynne å lese der
[17:49] <Trelane> kan du jo sette den +i
[17:49] <Trelane> og/eller +k
03[17:50] * john_cons sets mode: +b *!*@olsentech.net
03[17:50] * Trelane was kicked by john_cons (jeg skal tenke mer på det sa jeg )
01[17:51] <@john_cons> trelane dukka opp på msg
01[17:51] <@john_cons> <Trelane> jeg ville bare være vennlig, ikke noe å bli så sint for det, vel
01[17:51] <@john_cons> <john_cons> stikk deg en gaffel i øyet da
01[17:51] <@john_cons> <Trelane> heh så du kjente meg igjen ja :)))))))
01[17:52] <@john_cons> trelane er helge olsen som har truet meg med at jeg må få en gaffel i øyet, eller noe
02[17:52] * biib (~AndChat@m90-137-137-134.cust.tele2.no) Quit (Ping timeout: 615 seconds )
01[17:52] <@john_cons> <Trelane> jeg ville bare være vennlig, ikke noe å bli så sint for det, vel
01[17:52] <@john_cons> <john_cons> stikk deg en gaffel i øyet da
01[17:52] <@john_cons> <Trelane> heh så du kjente meg igjen ja :)))))))
01[17:52] <@john_cons> <Trelane> godt nyttår btw. nå stikker jeg og gjør noe annet
01[17:52] <@john_cons> <john_cons> finn deg et tau
03[17:57] * Justinc (~AndChat@m83-176-184-232.cust.tele2.no) has joined #blablabla
03[18:03] * infama is now known as naifam
03[18:03] * naifam (~infama@38.175.249.62.customer.cdi.no) has left #blablabla (så sånn er det )
03[18:07] * skorpion (~sdhsdfgs@116.79-160-164.customer.lyse.net) has joined #blablabla
[18:08] <tailpush> leser dere også bloggen til han der ripsskog?
[18:08] <tailpush> jeg tror han er kaklende sprø.
03[18:09] * john_cons sets mode: +b *!*@rainbow.nvg.ntnu.no
03[18:09] * tailpush was kicked by john_cons (du ba om det )
03[18:09] * john_cons sets mode: +b *!*@m83-176-184-232.cust.tele2.no
[18:09] <skorpion> tailpush == troll
03[18:09] * Justinc was kicked by john_cons (idle ban )
03[18:10] * john_cons sets mode: +b *!*@195.1.96.133
03[18:10] * PerIvar was kicked by john_cons (idle ban )
01[18:10] <@john_cons> hvem er du da skorpion?
[18:10] <skorpion> en fast leser av bloggen din
03[18:10] * Retrieving #blablabla modes...
[18:10] <skorpion> hvem er jonea?
01[18:10] <@john_cons> ok, dette er en irc-kanal for meg og mine bekjente egentlig
01[18:10] <@john_cons> var det noe spess du lurte på eller
[18:11] <skorpion> lurer på om det er mulig å bli bedre kjent med deg?
01[18:11] <@john_cons> nei det er bare for spørsmål og sånn her
01[18:11] <@john_cons> hvis det er noe spes
[18:11] <skorpion> ah, ja
[18:11] <skorpion> jeg har en del spørsmål
[18:11] <skorpion> kan jeg ta dem etterpå?
01[18:12] <@john_cons> ja du må først si hvor du er fra og hva du heter og driver med og sånn
[18:12] <skorpion> ok
[18:12] <skorpion> heter olav
[18:12] <skorpion> kommer fra oslo
[18:12] <skorpion> jobber som sikkerhetsvakt
[18:12] <skorpion> og så er jeg veldig interessert i data på fritiden da
01[18:12] <@john_cons> hos tyttebær-politiet eller?
[18:12] <skorpion> hehe
01[18:13] <@john_cons> jeg hadde en lagfører i militæret som het marvin bricen
[18:13] <skorpion> nei, hos et privat firma. passer på husene til rike folk når de er på ferie
[18:13] <skorpion> jasså?
01[18:13] <@john_cons> som sa at securitas ble kalt for tyttebær politiet
01[18:13] <@john_cons> har du ikke hørt den?
[18:13] <skorpion> jo
[18:13] <skorpion> stemmer det
01[18:13] <@john_cons> åkey
01[18:13] <@john_cons> skjønner du hvorfor dem blir kalt det da?
[18:13] <skorpion> ja
[18:13] <skorpion> de later som de skal være purk
01[18:13] <@john_cons> neinei
[18:13] <skorpion> ikke?
01[18:13] <@john_cons> det var ikke det bricen s
01[18:13] <@john_cons> sa
[18:14] <skorpion> hvorfor er det da?
01[18:14] <@john_cons> nei, dem har sånne røde sirkler på skuldra
01[18:14] <@john_cons> har du ikke sett det da
[18:14] <skorpion> aaaha
[18:14] <skorpion> jo, når du sier det
01[18:14] <@john_cons> bricen sa at de som jobba der var bare sånne som ikke hadde kommet inn på politiskolen
01[18:14] <@john_cons> men men
[18:14] <skorpion> ja, det kan nok stemme
01[18:14] <@john_cons> det er broren til hu sylvanni bricen
01[18:14] <@john_cons> hvis du har hørt om henne
01[18:15] <@john_cons> fra tvn og transylvania
01[18:15] <@john_cons> hu mulatt-dama
[18:15] <skorpion> hmm
[18:15] <skorpion> hun svarte?
01[18:15] <@john_cons> jeg skal se om jeg finner en video
01[18:15] <@john_cons> et sec
[18:15] <skorpion> jepp
01[18:16] <@john_cons> http://www.youtube.com/watch?v=HbOKWVUQqMc
01[18:16] <@john_cons> hu som er i den videoen
01[18:16] <@john_cons> broren hennes
01[18:16] <@john_cons> bricen mobba meg også fordi jeg ikke hadde sett hasj
01[18:16] <@john_cons> som 22-åring i militæret
01[18:16] <@john_cons> han jobba i militær-nærradioen
01[18:17] <@john_cons> og hadde radio-program om hasj og sånn da
01[18:17] <@john_cons> og skulle liksom intervjue meg
[18:17] <skorpion> tror ikke jeg har sett hasj jeg heller
01[18:17] <@john_cons> og smilte og liksom lagde et nummer av det, av at jeg ikke hadde sett hasj da
01[18:17] <@john_cons> men men
[18:17] <skorpion> for en drittsekk
01[18:17] <@john_cons> han hadde visst vært i cupido, sa noen på rommet
01[18:17] <@john_cons> med nakenbilde
01[18:17] <@john_cons> men men
[18:18] <skorpion> haha
01[18:18] <@john_cons> han fortalte også at han hadde hatt sex med nabokona mot betaling
01[18:18] <@john_cons> at han hadde fått penger
[18:18] <skorpion> :S
[18:18] <skorpion> for en fyr
01[18:18] <@john_cons> han hadde heller ikke birkebeiner-merket på skulderen
01[18:18] <@john_cons> som oss andre i geværkompaniet/oppland regiment
01[18:18] <@john_cons> han behøvde ikke, 'fordi han var neger' sa schellum på laget
01[18:18] <@john_cons> men men
[18:18] <skorpion> hm
[18:18] <skorpion> jaja
01[18:19] <@john_cons> men han hadde nok norsk mor, eller noe
[18:19] <skorpion> jeg må spise. snakkes senere *bbl*
01[18:19] <@john_cons> for han sa han var mulatt
01[18:19] <@john_cons> men men
03[18:19] * john_cons sets mode: +b *!*@116.79-160-164.customer.lyse.net
03[18:19] * skorpion was kicked by john_cons (bon appetit )
01[18:20] <@john_cons> hva er det du lurer på da jonea?
03[18:20] * john_cons sets mode: +b *!*@ti0013a380-dhcp3310.bb.online.no
03[18:21] * jonea was kicked by john_cons (idle ban )
01[18:26] <@john_cons> <PerIvar> Hei john_cons
01[18:26] <@john_cons> <PerIvar> Er det ikke lov å idle på kanalen blablabla ?
01[18:26] <@john_cons> <john_cons> nei, blablabla er egentlig en irc-kanal for meg og mine bekjente, så det er ikke lov dessverre
01[18:26] <@john_cons> <john_cons> hvis man ikke er bekjent av meg da
01[18:26] <@john_cons> (fra message de siste fire linjene)
01[18:27] <@john_cons> mer fra msg:
01[18:27] <@john_cons> <PerIvar> Hei john_cons
01[18:27] <@john_cons> <PerIvar> Er det ikke lov å idle på kanalen blablabla ?
01[18:27] <@john_cons> <john_cons> nei, blablabla er egentlig en irc-kanal for meg og mine bekjente, så det er ikke lov dessverre
01[18:27] <@john_cons> <john_cons> hvis man ikke er bekjent av meg da
01[18:27] <@john_cons> <PerIvar> Har du planer om å opprette en john_cons kanal da ? Jeg synes det er veldig spennende å følge med på bloggen og ting som blir snakket rundt den
01[18:27] <@john_cons> <john_cons> nei jeg har så mye annet å drive med nå, men jeg skal tenke på det, har jeg sagt, men jeg vil ikke love noe, men folk som har noe spes de vil si/lurer på, de kan bare kontakte meg på #blablabla hvis de ikke vil sende e-post etc
Som navnet tilsier er dette en blogg hvor det beste fra Erik Ribsskog blir postet. Erik er som kjent en veldig aktiv blogger, så hvis man ikke har all verdens tid, kan det være litt vanskelig å få med seg alt. Med denne bloggen vil det bli lettere å følge med, og du vil alltid få med deg det beste.
Viser innlegg med etiketten IRC. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten IRC. Vis alle innlegg
torsdag 6. januar 2011
tirsdag 4. januar 2011
Erik liker ikke at folk bruker tyske nick på #blablabla
http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/01/mer-fra-blablabla_02.html
[20:35] <Leibniz> john_cons: kanskje på tide å skaffe seg nye venner?
[20:36] <kravstor> john_cons: sendte pizza til deg den 23. desember, fikk du den?
01[20:38] <@john_cons> nei jeg har ikke fått noen pizza
01[20:38] <@john_cons> Leibniz: kanskje på tide å passe sine egne saker?
01[20:38] <@john_cons> Leibniz: bare en advarsel
[20:38] <Leibniz> john_cons: det var bare ment som et vennlig råd...
01[20:39] <@john_cons> Leibniz: jeg er ikke så glad i tyskere
[20:39] <Leibniz> jeg er ikke tysker
01[20:39] <@john_cons> Leibniz: har du glemt 2. verdenskrig?
[20:39] <Leibniz> han her levde lenge før den tid
01[20:39] <@john_cons> Leibniz: jeg synes ikke det passer seg med tyske nick i norge
01[20:39] <@john_cons> Leibniz: det er historieløst
[20:39] <Leibniz> jaha, så du skal legge deg opp i hva slags nick jeg velger?
01[20:39] <@john_cons> Leibniz: du ignorerer det faktumet at tyskland var det siste (eneste) landet som okkuperte norge
[20:40] <Leibniz> sant sant
[20:40] <Leibniz> men greien er den
[20:40] <Leibniz> at jeg ikke helt vet hva jeg skal kalle meg
01[20:40] <@john_cons> Leibniz: dette er min private irc-kanal, så her kan jeg faktisk mene hva jeg vil om folk
[20:40] <Leibniz> har du noen forslag?
01[20:40] <@john_cons> Leibniz: hvis du ikke liker deg her, så kan du bare stikke
03[20:40] * Leibniz was kicked by john_cons (get it? )
03[20:40] * Leibniz (~sdhsdfgs@116.79-160-164.customer.lyse.net) has joined #blablabla
[20:40] <Leibniz> jeg liker meg her da
[20:41] <Leibniz> ingen grunn til å bli fiendtlig
03[20:41] * Leibniz was kicked by john_cons (men jeg liker ikke tyske nick )
03[20:41] * Churchill (~sdhsdfgs@116.79-160-164.customer.lyse.net) has joined #blablabla
[20:41] <Churchill> bedre nå?
03[20:41] * Churchill was kicked by john_cons (medgangssupporter )
01[20:42] <@john_cons> jævla tysker
03[20:42] * Olanordma (~sdhsdfgs@116.79-160-164.customer.lyse.net) has joined #blablabla
[20:42] <Olanordma> nå da?
03[20:43] * Olanordma was kicked by john_cons (ta et hint da )
03[20:43] * john_cons sets mode: +b *!*@116.79-160-164.customer.lyse.net
[20:35] <Leibniz> john_cons: kanskje på tide å skaffe seg nye venner?
[20:36] <kravstor> john_cons: sendte pizza til deg den 23. desember, fikk du den?
01[20:38] <@john_cons> nei jeg har ikke fått noen pizza
01[20:38] <@john_cons> Leibniz: kanskje på tide å passe sine egne saker?
01[20:38] <@john_cons> Leibniz: bare en advarsel
[20:38] <Leibniz> john_cons: det var bare ment som et vennlig råd...
01[20:39] <@john_cons> Leibniz: jeg er ikke så glad i tyskere
[20:39] <Leibniz> jeg er ikke tysker
01[20:39] <@john_cons> Leibniz: har du glemt 2. verdenskrig?
[20:39] <Leibniz> han her levde lenge før den tid
01[20:39] <@john_cons> Leibniz: jeg synes ikke det passer seg med tyske nick i norge
01[20:39] <@john_cons> Leibniz: det er historieløst
[20:39] <Leibniz> jaha, så du skal legge deg opp i hva slags nick jeg velger?
01[20:39] <@john_cons> Leibniz: du ignorerer det faktumet at tyskland var det siste (eneste) landet som okkuperte norge
[20:40] <Leibniz> sant sant
[20:40] <Leibniz> men greien er den
[20:40] <Leibniz> at jeg ikke helt vet hva jeg skal kalle meg
01[20:40] <@john_cons> Leibniz: dette er min private irc-kanal, så her kan jeg faktisk mene hva jeg vil om folk
[20:40] <Leibniz> har du noen forslag?
01[20:40] <@john_cons> Leibniz: hvis du ikke liker deg her, så kan du bare stikke
03[20:40] * Leibniz was kicked by john_cons (get it? )
03[20:40] * Leibniz (~sdhsdfgs@116.79-160-164.customer.lyse.net) has joined #blablabla
[20:40] <Leibniz> jeg liker meg her da
[20:41] <Leibniz> ingen grunn til å bli fiendtlig
03[20:41] * Leibniz was kicked by john_cons (men jeg liker ikke tyske nick )
03[20:41] * Churchill (~sdhsdfgs@116.79-160-164.customer.lyse.net) has joined #blablabla
[20:41] <Churchill> bedre nå?
03[20:41] * Churchill was kicked by john_cons (medgangssupporter )
01[20:42] <@john_cons> jævla tysker
03[20:42] * Olanordma (~sdhsdfgs@116.79-160-164.customer.lyse.net) has joined #blablabla
[20:42] <Olanordma> nå da?
03[20:43] * Olanordma was kicked by john_cons (ta et hint da )
03[20:43] * john_cons sets mode: +b *!*@116.79-160-164.customer.lyse.net
Abonner på:
Innlegg (Atom)